Mamma till Wilma

Mello

Kategori: Allmänt

I går så var de ju finalen av Melodifestivalen och som ingen har missat så var de ju Loreen som vann :) 
Älskar hennes framträdande. Var annorlunda o hennes stil. När man såg första deltävlingen där hon gick vidare direkt till globen så visste man nästan att hon skulle ta hem alltihop. Sen gillade jag Dannys låt Amazing riktigt mycke men han kom iaf 2:a och de är ju inte illa.
Blir väldigt få inlägg här o de beror helt på att jag inte orkar sitta här när jag kommer hemifrån jobbet för då är jag helt slut, men jag ska försöka bättra mig.
Alla här hemma mår jättebra och solen skiner ute idag så de kommer att bli en bra dag=)
Har haft en bra helg men jag önskar att den vore lite längre så att man hann o landa lite men men imorgon så kör vi igen.
Puss&Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: