Mamma till Wilma

Tjenixen

Kategori: Allmänt

Hur lever livet här då? Allt är bara fint, förutom att Wilma har smittat mig :/ Så känner mig kanske mer död än levande nu dock. Hoppas innerligt att jag mår bättre imorgon för jag måste på ett möte. Men men de märks imorgon bitti hur vi mår. Saknar fortfarande min praktik på Ridklubben som bara den, var där för snart två veckor sen och då skulle jag hjälpa till att ta in hästarna och de gick och jag kom därifrån blödandes och ont i ett finger..inget bra insläpp där inte. Men nu så börjar de bli ordning på den oxå tack och lov, men ännu så är de lång period kvar. Minst 3 veckor kvar om jag kommer ihåg rätt. Aldrig kul att sitta först på vårdcentralen i nästan 2 timmar för att sen få reda på att jag måste röntgas och sen ytterligare mer väntetid..Halv 5 kom vi ut från sjukhuset, helt slut var jag och hade en grym huvudvärk så jag fick mat från McDonald´s ;) Wilma har varit borta från mig i två veckors tid och de var riktigt jobbigt så aldrig mer sånt..Blev grymt lycklig i hela hjärtat när vi var och hämtade hem henne i Söndags <3 Varje sekundmed Wilma är så värdefull och så mycket glädje ;) Älskar den ungen så mycket. Redan torsdag imorgon herregud vart har veckan tagit vägen? Helgen blir till att kurera sig så att både Wilma och jag är redo för en ny vecka även om hon inte är hos mig :( Aldrig kul när ens barn är sjuka. Åh, hoppas att tiden går fort för nu längtar jag något grymt mycke. Annika, Wilma & Jag var i Skövde igår och fy fan säger ja bara, vad jag inte vill gå därifrån ;) Haha! Nyfiken?? Såklart att du/ni är men sorry boys and girls, det är min hemlighet :P Eller ja inte bara min kanske men nästan...! Nä, det kanske är dags att slänga in en tvätt i maskinen igen så att jag gå och små plocka lite sen när min prinsessa har lagt sig senare. Puss&kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: