Mamma till Wilma

Sol :)

Kategori: Allmänt

I två dagar nu så har det varit fantastiskt väder, igår så hade vi inför Eu-valet i skolan...på typ den varmaste dagen man kan tänka sig också..lyckades att bränna upp mig, satt max i 15 minuter :/ (hade solkräm).
Fick även hem ett brev igår, visste att det skulle dyka upp men nu så kändes det mera verkligt än innan. Hur ska allt sluta? Kommer det atg bli någon fortsättnibg eller stannar det vid detta? Är så orolig för vad som skall komma, kanske inte behöver de men de spelar i ingen roll hur mycket jag får höra att det kommer att ordna sig för jag är ändå orolig och nervös.
Sitter just nu i skolan och försöker plugga in fakta som ska redovisas i eftermiddag men de vill verkligen inte fasta hur mycket jag än pluggar:/ kommer dö när jag står där framme. Jaja, något ska man ju dö av också^^. Imorse ni vi skulle gå så ville inte Wilma gå till dagis överhuvudtaget, hon strejkade rätt bra..hon sa hela tiden att hon ville följa med mig till skolan. Gjorde så ont att lämna henne gråtandes efter mamma.

Jaja de var allt för denna gång måste sätta lite fart nu.

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: