Mamma till Wilma

Vädret kan aldrig bestämma sig.

Kategori: Allmänt

Är hos ett par vänner just nu men ingen av dom är hemma ännu så jag sitter här och tar igen mig lite efter att jag har diskat åt dom:) Så snäll e jag när jag blir lämnad ensam =)
Redan Onsdag idag, helt galet sjukt vad veckorna bara springer iväg sådär. Men det är väl skönt på ett sätt.
Just de ja, jag hade ett möte om en ny praktik i måndags och de gick jättebra, ska eventuellt börja nästa vecka beror lite på när schemat kommer. Men jag borde ha fått de idag eller så kommer de imorgon. ska bli grymt gott att göra något igen och inte bara sitta hemma och uggla medans andra jobbar. Allt ser så mycket ljusare ut för mig just nu och det är jag tacksam för=)
Wilma saknar jag något grymt men på söndag så får jag se henne igen. Nu har det gått ett par veckor sen jag var inne på sjukhuset med mitt ena finger och fick typ ett stöd bandage, kan böja på de mer o mer men att räta ut det är inte helt hundra än om de ens kommer att bli hundra igen. Men tiden får utvisa den saken helt enkelt men de ska bli så skönt när skiten försvinner och jag inte har ont i den så fort jag ska göra något. Allt blir så mycket svårare tex att göra en sån sak som att diska, det är typ omöjligt men jag måste ju änåd testa bara för att och i början så gick de inte, men nu så går de sakta men säkert bättre att diska..skam den som ger sig!
Åh, detta jävla fina väder vi har idag då, vaknade till solen och sen helt plötsligt så började de att spöregna och sen vart de sol igen och nu spöregnar de och blåser halv storm:S Hösten är verkligen på väg med stora kliv.
 
Jaja, det var allt för mig denna gång!
 
Puss&Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: