Mamma till Wilma

Hej

Kategori: Allmänt

I förmiddags så blev det en promenad med Anna, Conny & Albin :) En riktigt lång promenad men härlig med både regn och sol. Handlade på vägen hem men det var nog tur att jag gick hem i tid eller vad man säger för när jag kom hem så fick jag lägga mig i soffan och vila en stund för ryggen gjorde så ont :/ Är kanske på sin plats att kolla upp varför det blir såhär varje gång jag är ute och går längre sträckor. 
Så dagen har spenderats framför Skilda Världar :P Borde även palla mig iväg till sängen så att jag är pigg imorgon när mitt busfrö kommer hem äntligen ;) 

Mycket tankar far omkring och hur mycket jag än vänder och vrir på saker och ting så blir det alltid fel :( 
Eller så analyserar jag lite väl mycket men en dag ska jag ta tag i detta oxå. Allting har ju en kokpunkt. 
 
Anna & Connys lille son :) 
 
/Xoxo
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: