Mamma till Wilma

Fredag

Kategori: Allmänt

Då har helgen börjat, har inte blivit mycket gjort idag, jag har legat o typ sovit en stund o sen så har jag kollat på teven nästan hela dagen. Älsklingen har blivit sjuk här nu förkyld som bara den:( Han tror att han e på väg att få maginfluensa o får ha de så ska jag åka till mamma så fort som möjligt för jag vill då faan inte ha skiten, men får han den så lär ju jag få den ändå senare.. Egentligen så undrar jag vem som kom på den sjuka idén med att vi människor ska få massa sjukdomar o grejor?? Finns så mycket annat roligt att göra än att ligga hemma o vara sjuk o tycka synd om sig själv^^ Nä, jag tycker att sjukdomar borde förbjudas från o med nu lr hur??
Vi får ta i trä o hoppas att både jag o älsklingen klarar oss ifrån maginfluensan denna gång iaf. Nä, nu så blir de snart sängen här iaf för min del, känner att jag behöver lägga mig ner o ta de lilla lugna så att inget annat händer..:)

Over and out!

//Emma<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: