Mamma till Wilma

Mvc

Kategori: Allmänt

Har haft en fruktansvärd natt, somnade kanske runt 00:00 igår o vaknade igen vid 2 o var hur pigg som helst låg där o vände o vred på mig o bläddrade bland kanalerna på teven men inget vettigt fanns som vanligt vid den tiden på nätterna. Så när jag hade lessnat på att ligga där o se dum ut så gick jag upp för att ta mig ett par mackor o sätta mig vid datan en stund o då var klockan halv 5 så de var ju nästan ingen idé att gå o lägga sig igen men de gjorde jag vid 5 tiden men somnade aldrig riktigt in ordentligt så jag gav upp vid halv 10 o nu så sitter jag här o är hur trött som helst men jag får inte gå o lägga mig förrens de är dags.. Som de typ har känts att de har varit hela dagen^^ Hade ett möte idag hos våran barnmorska som äntligen har kommit hem ifrån Thailand:) O ni kan inte gissa hur underbart de var att få träffa henne igen. Pratade om allt som jag hade gått inne med som jag inte ville ta upp med någon annan. Sen så blev de en hel del prat om bebisens vändning:( Den ligger just nu med huvudet upp o rumpan ner o de har den i stort sett gjort hela graviditeten så nu ska vi in o kolla om den har vänt på sig tills på måndag o har den inte gjort detta så blir de en tripp till KSS för att göra ett vändningsförsök o lyckas dom inte med detta o vända på honom/henne eller att den vänder sig tillbaka så kommer de att bli ett planerat kejsarsnitt:/ Vet inte hur jag ställer mig till detta egentligen, mina känslor inför detta känns ganska så tomma just nu. Men huvudsaken är att de blir bra i slutändan men visst hade de varit bra om den lille krabbraten kan lägga sig som den ska för de lär ju inte direkt vara behagligt att göra ett vändningsförsök:S Men men mer om detta o vad som kommer att hända kommer att komma upp i denna blogg under nästa vecka (måndag).
Annars så var allt jättebra, bebisens hjärtljud låg på 135 idag fast de pendlade ju både upp o ner men de är en underbar känsla att få höra sitt barns hjärtljud:) Blir glad i hela kroppen=)
Nu så önskar jag att klockan kunde bli 9 för då ska jag bänka mig framför teven o se på Criminal Minds om jag inte väljer att lägga mig i sängen o kolla på de vill säga^^

Over and out
//Emma<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: