Mamma till Wilma

Solsken=)

Kategori: Allmänt

Dagen har varit ganska så bra idag, vaknade vid 10 tiden o kände mig som en klubbad säl typ..hehe men ändå så gick jag upp o åt frukost, sen efter att älsklingen hade slutat att jobba så tog vi oss en promenad fram till stan för att kolla runt lite grann. Efter de så gick vi till ICA för att kolla på vad vi skulle ha till middag o väl där så träffade vi på Emma & Victoria:) Alltid lika trevligt. 
Väl hemma så fick vi middagsbesök av Anders o de finns ingen tråkig stund när han e närvarande direkt^^ Så vi satte oss för att kolla på Blue Crush medans vi åt maten. Sen så inväntade jag bara att Desperata Hemmafruar skulle börja:) O nu så sitter jag här o kladdar ner va jag har hittat på idag, blir snart till att gå o lägga sig o sova är inte så jättetrött men jag hoppas att jag blir de snart.

P.S Fick även en sen 1 år o 3 månaders present av älsklingen idag... Dom första 2 säsongerna av One Tree Hill & Sen så fick jag dom 3 dvd filmerna av Wild kids som jag har.. Fast jag fick 3, 4 & 6 för 5:an var tydligen slut. Nu får de bli stopp på detta inlägg.. Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag/vi har haft<3

Over and Out
//Emma<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: