Mamma till Wilma

Kan de vara..

Kategori: Allmänt

en början till förkylning?? Har fått ont i halsen ikväll o jag hoppas innerligt att den är borta imorgon när jag vaknat.. Värsta som finns att vara förkyld o ha ont i halsen:/ Men men blir man sjuk så är de bara att ta de lilla lugna o kurera sig så gott de går:) Här går dagarna hur fort som helst, Wilma bara växer o växer för varje dag som går typ.. Hon är verkligen mamma upp i dagen! Åh, jag älskar henne så mycket.. Hon somnade vid 8 tiden idag hon har nog varit lite hängig hon med för våran dagar har typ gått ut på att sova ikapp idag:P
Var ute på Cruisingen i lördags med Emma o drack, var väl kul så sett men jag känner de att de var inte speciellt kul att dricka igen.. Kan ju säga att jag har haft ett väldigt låååångt uppehåll ifrån all alkohol pga att jag gick på medicin för min depression för ett tag sen o sen så fick vi veta att jag var gravid så nu i September så hade de nog varit upp till 1 år om inte mycket mer. Så de blir nog inget drickande för mig på lång tid framöver, lr jag de ska ja la inte säga till 100% kanske får då lär jag få höra de sen om jag skulle råka dricka lite, men jag hade världens bakfylla & jag som har typ huvudvärk konstant ändå så jag känner inte att jag vill orsaka mer huvudvärk om jag slipper. 
Ska umgås med min underbara familj istället för att vara ute o flänga o supa ner sig som dom flesta andra gör... e inte riktigt min livsstil längre lr jag de har väl aldrig varit min livsstil så sett.
De var allt från mig idag/ikväll.. Ska bege mig iväg till sängen o se om jag finner någon film att titta på i typ 5 minuter för sen lär jag sova som en gris...(precis som Wilma gör) hehe
//Emma<3

Kommentarer

  • Emma säger:

    Tack för i lördags! Och jag vet hur du känner, jag skrev samma sak i min blogg, inget kul att dricka längre. Man känner inte samma som man en gång gjorde. Ska nog sluta helt med det. Eller inte så ofta iaf! Man kan ha kul utan alkohol! <3

    2010-08-31 | 22:49:45
  • Emma säger:

    Tack själv.. Absolut man har nästan roligare utan alkohol.. Läste din blogg sen, var de något som hände i lördags efter att du o jag skildes åt?? Finns här för dig om du vill prata<3 Puss

    2010-09-01 | 12:16:08
  • Emma säger:

    Tur att jag kikade in här, trodde inte att du skulle svara på min kommentar.

    Oja, det kan man verkligen ha! man bara tror att det blir roligare med alkohol.. Nej det var inget som hände efter det. Det fick mig bara att börja tänka lite. Det vet jag, och det uppskattar jag! <3 Ska berätta så fort jag känner/orkar det <3

    Puss

    2010-09-01 | 15:35:18
  • Emma säger:

    Hehe, kunde inte ha sagt de bättre själv:P Okej, va bra<3 Ta hand om dig tills dess att du vill prata/ses<3 Puss

    2010-09-01 | 17:48:50

Kommentera inlägget här: