Mamma till Wilma

Längesen

Kategori: Allmänt

Var ett bra tag sen jag skrev något här, men de har varit så mycket så jag har inte haft orken heller. Efter mycket velande fram o tillbaka så har jag bestämt att vi ska fira julen hos min mamma enbart för att jag vill att hon ska angagera (stavning) mer i Wilma än va hon har gjort de senaste halvåret. Tycker att de är synd för innan Wilma föddes så var de så mycket prat om att hon skulle besöka oss hel tiden att vi skulle tröttna på henne.. Oj de kan man ju säga att de var ifrån tomma intet för hon har inte setts till sen Wilma döptes (3:e okt) Kan inte är hela världen för er kanske men min mamma har aldrig varit speciellt angelägen i mig heller sen jag flyttade hemifrån. så de är därför som jag har tagit detta beslut, vet att alla inte riktigt tyckte om detta men nu så verkar dom förstå att de är för Wilmas skull som jag gör detta!
Annars så va händer.. Jo, de är min födelsedag idag=) HURRA till mig! Men ska fira den på Tisdag istället:)
Vi mår bra här hemma alla 3 plus alla katter=) Just de ja, kanske inte ska berätta detta men va fan..Blev erbjuden att gå hos en psykolog oxå... Kanske ni tror att de handlar om mig men de gör de iofs men stösta delen handlar faktiskt om min mamma o hur jag ska kunna bearbeta henne utan att jag ska få skuldkänslor så fort jag pratar med henne o de tycker jag är skitbra hoppas bara att de lönar sig denna gång! Orkar inte ha ett helvete med henne längre.. de tar en STOR del av mitt liv! Vill bara att få må bra o pyssla om min lilla goda familj så gott de går:) Alltid lika underbart.
Har en hel del kvar att berätta men de får bli en annan gång!!
//Emma<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: