Mamma till Wilma

Ny vecka o nya utmaningar :)

Kategori: Allmänt

Vi vaknade väldigt sent här hemma idag..Gick upp vid 1 tiden trodde jag skulle dö när jag fick se va klockan var:O Upp o göra i ordning gröt till lilla fröken o slänga i mig en liten lätt frukost så att jag klarade mig någolunda under dagen. Gick iväg till Willys för att handla lite mat men halvägs så kommer Älsklingen på att han hade glömt plånboken hemma så de var bara för honom att gå tillbaka=) Handlingen inne på Willys tog rätt så kort tid..Sen så begav vi oss iväg o handla lite mer på Hjertbergs:P hehe Har även varit o köpt ett modem som var välbehövt. Köpt en massa julkappar till våran underbara dotter=) Kom hem vid 6 tiden ungefär o de var hur gott som helst att få sätta sig ner o bara ta de lilla lugna.. Har en väldigt pratglad tjej i soffan som inte vill sova för fem öre, hon sov nästan hela tiden så de är väl inte så konstigt om hon inte är trött just nu..
Imorgon så ska vi städa här på förmiddagen för på eftermiddagen så får vi besök som ska komma o fira mig i efterhand lite grann:) Nu ska jag sätta mig o gosa med Wilma o se klart på Morden i Sandhamn!
//Emma<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: