Mamma till Wilma

Stan/bad

Kategori: Allmänt

Vid halv 2 ungefär så begav jag mig ut för att gå med Wilma en sväng o Linda hade skickat ett mess till mig i morses om att vi skulle ses men då hade jag ingen som kunde bära ner barnvagnen åt mig men sen så skickade jag ett mess till Roland för jag var tokig på att gå här hemma så han fick komma hem o bära ner den åt mig o sen så möte jag upp Linda, Mikiz, Pierre & Leo så vi satt o tjöta en stund o gick även runt en sväng o jag stannade för att tjöta lite till:P Sen så blev klockan så mycket att Linda var tvungen att åka hem o då stod Jag, Mikiz & Pierre kvar vid busstationen o tjötatade ett bra tag tills vi bestämde oss för att vi skulle åka o bada i Filsbäck:) Roland & Pierre badade men jag o Mikiz vi badade bara fötterna en sväng riktigt skönt i vattnet var de så jag skulle lätt ha kunnat hoppat i om de vore så väl=) Men jag får ta igen de nästa gång o bada dubbelt så mycket:D 
Vi var hemma ungefär vid åtta tiden ikväll o de var gott att få komma hem o koppla av lite granna så snart så bär de av till sängen o se om man kan få sova nått men först så kanske jag ska se om älsklingen har lust att ge mig en massage av min rygg för den skulle behöva ha de.
Hoppas att ni har haft en lika bra dag ute som va jag har haft<3
//Emma<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: