Mamma till Wilma

Uppdatering.

Kategori: Allmänt

De var ett tag sen som jag skrev blogg men jag har tyvärr inte haft tid till de direkt, men nu så ska jag lägga in ett litet inlägg:P Vi har fått flyttat in i våran 3:a lite tidigare så nu har vi flyttat grejor i 2 dagar i sträck o allt har gått relativit smidigt tack o lov:D Igår så var de Roland, Stefan & Lars som var med o bar grejor hela dagen plus kvällen. Å idag så var de bara Roland o Stefan o de har gått jättebra men nu så har dom ont lite överallt men de är ju inte så konstigt iofs. Sitter just nu i Wilmas rum som hon ska ha sen när hon kan sova själv här inne för just nu så får hon fortsätta att sova inne hos oss ett tag till:) Åh, här inne så står de minst 40 bananlådor som jag o sambon måste gå igenom o se vad vi ska ha uppe o vad som ska ner till källaren o vad som ska kastas, kommer nog att bli lite smått långtråkigt men men de är nått vi måste ta tag i imorgon lr nått sånt:D Nä, nu så orkar jag inte skriva mer men jag lovar att jag ska uppdatera bloggen lite bättre framöver så att ni slipper sakna mig allt för mycket:P

//Emma<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: