Mamma till Wilma

Veckan igång:)

Kategori: Allmänt

Då har en ny vecka startat o de känns underbart, älsklingen har fått sommarjobb på AutoExperten här istan där han jobbade förut så han ska jobba hela sommaren, o jag e ju hemma som vanligt =) Fast nu e jag ju inte själv utan jag har våran underbara dotter som är hur skötsam som helst. Igår natt så fick vi sova en hel natt igen så nu har hon sovit 3 nätter (inte i rad) utan att vakna. Men att hon sov hela natten igår var nog bara för att vi hade varit ute hela dagen i Skälvum så hon var lagom trött när vi kom hem, hade inte sovit några längre stunder heller så. 
Vad står på schemat idag?? Iväg till BVC vid 13:45 sen så blir de väl hem o ta de lilla lugna o vila upp sig tills nästa månad då flytten är i full gång o man äntligen får lämna denna lägenhet med ledsamheter o jobbiga stunder, men ändå så känns de vemodigt att lämna denna lägenhet på nått sätt. Lämna skiten bakom sig o börja om på nytt de kommer att bli underbart bara vi har fått tillgång till våran nya lägenhet=) 
Sen så har jag även börjat att umgås med Morgan (min bror) o hans sambo Caroline, har inte pratat lr umgåts med dom på 2 år o jag säger de att de känns hur bra som helst att han dom i sitt liv igen iaf min bror har allt saknat honom o även att bolla idéer med honom:) Jaja, så står de till här just nu. Ska lägga ut lite bilder på Wilma här sedan men jag sitter vid fel dator för att kunna göra detta så ni får vänta ett tag till på dom bliderna kanske:P

//Emma<3 P.S Ha de gott i denna tropiska värme.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: