Mamma till Wilma

Besök:)

Kategori: Allmänt

Usch för natten:/ Vaknade varje timme för att jag var tvungen att gå på toa o sen så kunde jag inte sova längre så runt 8 tiden så gick jag upp för att äta frukost o ta de lilla lugna (trodde jag) Katterna levde verkligen livet här imorses så jag blev så arg på dom så när klockan var 10 så gick jag o la mig igen o sov nog bara i 1½ timme o de hjälpte typ ingenting:( Sen så har jag vilat mest hela dagen o på eftermiddag/kvällen så kom Emma & Victoria på besök en sväng. :) Nu så ska jag ta de lugnt resten av kvällen o invänta Wallander - Blodsband för sen så ska jag sova..Ska ju upp tidigt imorgon för att åka in till KSS igen:/ Jävla flängande fram o tillbaka till Skövde.

Hoppas att alla har haft en bra helg:)

//Emma<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: