Mamma till Wilma

Fredag:)

Kategori: Allmänt

Idag så blir de en tripp fram te stan för att träffa Linda en sväng, ska bli kul var ett tag sen som vi sågs o sen så har hon inte sett lilla Wilma än:) Igår så var våran BVC sköterska här o pratade lite om hur förlossningen o sånt hade varit o även mitt förhållande till min mamma o de är verkligen ett smatalsämne som aldrig tar slut o aldrig lär bli bättre överhuvudtaget så de är ju bara att inse fakta...men men hur jag än gör så är hon ju fortfarande min mamma o jag älskar ju henne men de är rätt så kneppigt att jag gör de egentligen så borde jag hata henne över allt annat. Så nu blir de fokusering på min familj o jag skiter i henne totalt.. Får se hur länge hon står ut med de:D
Jaja, nog pratat om henne. Ska försöka att palla mig iväg till duschen o sen göra mig i ordning för att gå ut en sväng=) Ha en bra dag allihop=)

//Emma<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: