Mamma till Wilma

Fullt upp hela dagen!

Kategori: Allmänt

Dagen börjar med att vi ska iväg till KSS igen..ska vara där inne halv 10 o sen så hoppas jag att de inte tar så lång tid för sen vid halv 2 så ska vi vara tillbaka i Lidköping för då har vi ett möte hos våran barnmorska, sen vid 3 tiden så skulle vi egentligen på ett möte på vårdcentralen om föräldrarpenning men jag vet inte om både jag o Roland ska gå på de lr om de bara blir sambon som gör detta.. De återstår o se vad jag orkar med efter dessa 2 möten som vi ska ha idag. Vet inte riktigt hur jag ska orka med allting idag men tack o lov så är jag ju inte ensam utan att jag har med mig Roland som stöd. 
Sitter här nu o är hur trött som helst o fryser som en liten stucken gris:/ Ska snart ta o göra mig i ordning de sista o kanske gå in o väcka Roland så att han hinner få i sig lite frukost innan de bär av till Skövde.

//Emma<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: