Mamma till Wilma

KSS

Kategori: Allmänt

Vid åtta tiden så bär de av in till KSS:/ Känns lite vedmodigt kan jag lova, har sovit hur dåligt som helst under natten o så var man ju tvungen att gå upp vid halv 6 för att jag ska hinna o äta frukost o dricka lite för efter 7 så får jag varken dricka lr äta något alls på ett par timmar:S Ser absolut inte fram emot denna vändning idag, vill bara lägga mig under täcket igen o bara glömma denna dag men men de går ju inte direkt. 
Är bara att hoppas att allt kommer att gå smidigt o bra som tur är så har jag min älskling brevid mig annars så hade jag nog inte gått igenom detta. Dagen kommer inte att bli lätt direkt med tanke på att ja varken får äta lr dricka nått förrens i eftermiddag:S Hur ska man överleva de.. ?? Jag kommer ju att må hur dåligt som helst jaja de ordnar sig säkert:) Mer uppdatering om hur de har gått kommer när vi har kommit hem igen.

//Emma<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: