Mamma till Wilma

Länge sen.

Kategori: Allmänt

Var ju ett bra tag sen som man skrev blogg men har inte haft tid/orken för när Wilma har sovit så har även jag tagit mig en tupplur:) Nu så har Wilma hunnit o blivit 12 dagar:) Tiden går undan..Kändes som att de var igår som man låg där på förlossningsavdelningen o åt förlossningsfrukost...men men de är ju snart 2 veckor sen. Allt har gått jättebra med henne när vi har varit hemma, hon sover när hon ska o äter som hon ska med så allt flyter på väldigt bra faktiskt o de är väldigt skönt. Nätterna går förvånandsvärt bra, även fast att hon vaknar mellan 1-2 ggr men då är de bara att amma henne o sen lägga henne i sängen o med mammas täcke över så somnar hon så gott igen:) Idag så fick vi sova ända tills halv 10 så de var riktigt gott=)
Var ute i Skälvum igår o grillade o hade de allmänt gott, skönt att få komma hemifrån lite o bara koppla av. Brände mig oxå men satt lite snett emot solen så de blev typ bara halva pannan o lite på nästippen:O Ser rätt så roligt ut kan jag lova er..hehe.
Fick feber idag efter att jag hade varit en sväng till Babyproffsen för att köpa amningsinlägg o de var inte alls kul, mådde illa men de gick över sen men de tog en stund innan lilla febern la sig men nu så hoppas jag att den är på väg att tyna bort helt. Blir de värre så får jag ta kontakt med vårdcentralen imorgon bitti. Nä, nu får de räcka för idag orkar inte skriva mer o jag känner att jag behöver sätta mig i soffan en stund eller om jag pallar mig in o lägger mig istället. Ha en superbra kväll=)

//Emma<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: