Mamma till Wilma

Smärta!!

Kategori: Allmänt

Natten har varit bra men ändå inte, har varit så svårt att sova efter att jag har varit uppe på toa o sen så har jag mest legat o vänt o vrit på mig i all evighet plus att de var så varmt i sovrummet så jag visste knappt om jag skulle ligga med täcke på lr utan. Vaknade vid 5 tiden o kunde inte somna om så bra:( 
Sen efter frukosten så fick jag så ont i magen eller nedanför, hållde i sig typ hela förmiddagen o lite till men sen så gick de äntligen över, har även haft ont i min högra sida konstant idag o de gjorde ännu ondare än när jag hade ont i magen..Vet ej va de kunde ha varit men de lättade ganska så rejält efter maten. Får se om de återkommer för då får jag ringa ett samtal. Nu så har man sett på Desperata hemmafruar som vanligt o de blir bara mer o mer intriger hela tiden:) Så nu måste man ju se nästa veckas avsnitt med.
Skulle ha haft en kvinna här idag som skulle ha pratat med oss om barnförsäkringar men vi ringde återbud med tanke på att jag visste inte hur dålig jag skulle bli under dagen men hon skulle höra av sig igen på torsdag så får vi se när vi kan ta en ny tid. 
Imorgon så ska vi åka in till KSS o BB för att prata om själva förlossningen o hur jag ser på de eller va jag är rädd för o hur allt kommer att gå till när man väl kommer in, få lite svar på olika frågor som man har. Känns riktigt skönt att man kan få den chansen=) Annars så blir de nog en lugn dag imorgon. Sen så igår så var vi o pratade med våran hyresvärd här i Drömstan om att vi ville flytta till en 3:a pga att vi ska ha barn, e lite lättare med större lägenhet som inte ligger på tredje våning, fast jag skulle helst ha velat hamna på första våning men där fanns de inte en chans att komma intill så vi ska titta på en 3:a på tisdag som ligger på 2:a våning istället.. Slipper man ett par trappor iaf:P Om den lägenheten är fräsch o de så blir den våran:) Åh, då blir de ett flyttlass den 1:a Augusti:) Hoppas Hoppas!! Nä, nu blir de kvällsmacka för min del o sen sängen så att man är pigg imorgon när man ska till KSS!

Over and out
//Emma<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: