Mamma till Wilma

Hihi

Kategori: Allmänt

Nu så har vi suttit utan internet i 6 dagar o de har varit ganska så skönt faktiskt att komma ifrån lite "omvärlden" men efter att ha haft internet i ett antal år konstant så blir man lite "tom" när man vet att man inte har internet hemma, men vi har löst de rätt så bra ändå.. Idag så har vi fått låna en kompis mobilabredband tills vi fixar o får hem vårat internet=) Kommer att ske i denna månad så nu väntar man bara hehe!
Var på BVC igår med Wilma, var dags för en läkarundersökning de gick jättebra Hon var frisk som en nötkärna våran prinsessa.. Väger: 7920 Längd: 66 cm =) Hon följer sin kurva precis som hon ska o de är hur bra som helst att bara veta de. Ska även börja med välling nu så att hon kan bli mättare o även så ska de bli gröt till frukost lr kvällsmat=) Ska bli spännande o se hur de kommer att gå:P Igår (5/11) så fick hon morotspure samtidigt som vi åt middag och hon slukade de så fort..Hon tyckte verkligen om de. Hon flyttar även nappen mellan händerna o även annat med men nappen den älskar hon att flytta o försöka att stoppa in den i munnen åt rätt håll..så roligt att titta på. Vad har hänt annars i vårat liv sen sist.. Njae inte så mycket faktiskt.. Har varit ute o gått en hel del den sista tiden o de har varit hur gott som helst. Blir nog även en promenix imorgon blev ingen idag för jag ville bara vara hemma o gosa o sen så gick ja upp vid 1 tiden fast jag hade gått upp vid halv 7 fast jag var bara o hämtade Wilma o la henne i våran säng o försökte få henne att somna o de gjorde hon en stund sen så gick jag upp o gav henne mat o försökte lägga henne men de ville hon inte så Roland gick upp med henne o jag fick gå in o lägga mig igen vid 10 o vaknade vid 1 tiden igen.. Skönt men ja..de förklarar ju varför jag inte är trött just nu (00:47) men men va gör de.. Sova de kan man göra när man är död! Plus att jag vet att jag orkar upp  med henne på morgonen även om jag går o lägger mig sent o de är jag tacksam över=) Har nog blivit en morgon & kvällsmänniska.
Nu så ska jag försöka att kolla runt lite till på nätet o sen så kanske de blir att jag lägger mig o sover om de inte blir att jag vill spela lite Tekken 6 kanske ^^ Sov gott!
//Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: