Mamma till Wilma

Allt möjligt

Kategori: Allmänt

Vaknade sent idag, lr ja sent o sen var de väl inte men senare än va jag hade planerat att gå upp för att jag skulle komma i säng i tid ikväll men de har inte riktigt gått enligt planerna för våran dotter har tänder på G, kände igår o dom är verkligen på väg nu..så hon sover inte så bra just nu, fick sitta med henne igår tills 1 igår natt..Gick till o med ut o la oss i soffan så att älsklingen skulle få sova i ett par timmar innan vi turades om men hon ville verkligen inte sova o efter ett tag så gick jag in o la henne o gick ut igen till mitt täcke o kudde som låg i soffan, trodde att älsklingen skulle komma ut efter mig men Wilma var ju fortfarande vaken när jag la henne i sängen så han tog upp henne o vaggade henne en stund o sen så somnade hon för natten:) Igår gick de tydligen jättebra att pappa fick henne till att sova annars så brukar de vara ja som får ta den uppgiften:P Men de är så mysigt. Kommer inte ihåg när hon vaknade första gången men de var nog inte förrens tidigt på morgonen. Låg även kvar i sängen efter att jag hade hämtat upp henne efter att hon hade vaknat 2a gången tror jag..Tittade vi lite på våra bästa år o sedan så gick vi upp o tog de lugnt. Har inte varit utanför dörren idag så de har blivit en slappdag /känns som att vi har de hela tiden) så Skööönt! Har även badat gumman idag<3 Så nu längtar vi bara till de blir fredag så att man får lön o kan handla hem de viktigaste o börja julklappshandla lite smått=)
Ja, vad kan man skriva mer...Jo just de ja... Våra 3 busfrön e helt vilda tillsammans (ibland) Skrållan hon ska vara på mig hela tiden o de gillas inte av Molly för hon är ju mamma kisse till 100% o gör dom stora katterna nått så måste ju naturligtvis Skrållan gå dit o kolla vad dom håller på med:) De är våra 3 charmtroll..Fast Baloo är ju "pappas" kisse, Molly är min & Skrållan är Wilmas kisse:) Så alla 3 har var sin katt här hemma:) Skrållan älskar att ligga nedanför Wilmas föttern när Wilma ligger på golvet o leker med sitt babygym..Ursött<3 Kanske kommer ett kort på de med när jag hinner med o ta de:P Man märker verkligen hur katter drar sig till vissa personer mer än andra, Molly har dragit sig till mig från första stund o nu lämnar hon knappt mig ifred, lite smått roligt när jag ska gå in o lägga mig för då sitter hon utanför sovrumsdörren o jamar som bara den lr så klättrar hon på dörren tills den går upp om den inte är riktigt stängd.. Hon är lite speciell våran/min) katt. Baloo(ban) han gör inte mycket väsen av sig.. Han  är nöjd om han får ligga o gosa o så att han får sin mat då njuter han:) Just nu ligger han o stensvoer i en av våra fotöljer=) hehe
Nä, nu så blev detta ett väldigt låååångt inlägg men men inte någon sammanhängade heller skulle jag tro men jag skyller på att jag är aptrött^^ Kommer även lite bilder som ni kan avnjuta (om ni vill)
Ligger på magen o ska försöka hålla uppe huvudet<3
Ser helt skräckslagen ut.. Älsklingen & jag röjer o Wilma sitter o håller oss sällskap<3
Här ligger alla 3 o sover så gott<3
De var allt för mig idag lr ja för tillfället iaf. Sov gott o dröm sött!
//Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: