Mamma till Wilma

Snart helg!

Kategori: Allmänt

Var hur trött som helst idag när jag gick upp vid halv 7 o gav Wilma Välling/ersättning. Gav henne de o somnade om o sen så efter ett par timmar så hade älsklingen o Wilma gått upp utan att jag hade hört dom..snacka om att jag var trött då.. Sov till 11.40 då jag vaknade av att jag skulle ju se på Våra bästa år:) haha nästan lite komiskt att jag vaknade självmant vid den tiden.. Har iaf sovit hur gott som helst o nu så sitter jag här o ska kolla igenom mina sidor o sen så ska jag se om jag kan få kraften att städa lite granna här hemma o även ta mig ut en sväng=) Vill ju ut o njuta av snön den lilla tid som den kommer att ligga kvar. Oj, va klockan springer iväg hon är redan halv 2:O Så går de när man vaknar sent.
Ha en forsatt bra dag!
//Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: