Mamma till Wilma

Vart tar tiden vägen??

Kategori: Allmänt

På fredag (12/11) så är blir våran dotter 6 månader.. Vart har tiden tagit vägen? De har gått hur fort som helst o man hinner knappt inte med själv längre. Minns så väl när vi åkte in till KSS o förlossningen o hela den dagen som att de var igår..helt ofattbart egentligen. För ett par år sedan så trodde man inte att man skulle ha de så bra som man har de just nu..
Dagen har gått åt till att umgås med Wilma medans älsklingen har varit ute en sväng, min energi har totalt försvunnit för tillfället o de verkar ta en evighet att finna den igen, men imorgon så måste jag har hittat den för då ska jag städa o få de snyggt här hemma igen o även tvätta de sista som bara ligger o samlar damm just nu:P Å så ska jag kanske ta med mig mina älsklingar o gå en promenad så att jag kommer ut en sväng har suttit hemma i ett antal dagar nu o jag känner bara att jag vill komma ut o andas frisk luft o bli människa igen! Sen längar jag till den 19e då de äntligen är dags att införskaffa sig dom första julklapparna<3 Undra om jag klarar mig utan en enda julklapp iår.....Hmm, NEJ såklart att jag inte gör...hehe Blir själv som ett litet barn när julen närmar sig o man vill ha massvis med paket..Tror inte att de kommer försvinna..kommer alltid att vilja ha några paket ändå=) O varför inte de är ju så underbart att få paket o verkligen känna att oj jag är uppskattad :P Ska även sätta oss ner med mamma o prata om Wilmas julklappar så att vi inte köper likadant för de är ju aldrig kul om man typ bara får massa dubbleter av allt. Tror även att mormor kommer o skämma bort vårat lilla charmtroll i år o vem kommer inte att göra de egentligen... Ja, har lite mer funderingar över julen men dom kommer jag att skriva om senare..Inte så intressant kanske men viktigt för mig!
//Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: