Mamma till Wilma

Glada nyheter

Kategori: Allmänt

Ullared blev de igår, var där vid halv 8 på morgonen så vi fick stå o vänta lite innan vi kom in men de gick rätt så fort ändå, för vi stod nästan längst fram=) Sen så sprang de 2 killar ifrån MixMegapol och interljuvade folk. De var hur lugnt o skönt när vi kom in o såg att de inte var så många som gick in samtidigt men efter att vi hade varit o kollat runt på nederplan så började folket komma in allt mer.. Invigde fiket som dom hade gjort i ordning på 3e plan:) Riktigt nice..Samtidigt som vi satt där så började de att snöa:) Hur fint som helst. Vid 12 tiden så fick jag ett samtal om att Sandra o dom hade anlänt till Ullared så henne mötte vi upp o gick en sväng med (tyvärr så blev de inte någon lång stund :( ) Men superkul att träffas ändå. Tror nog att vi gick på Gekås i över 6 timmar så när vi hade avklarat de så begav vi oss till IKEA & Göteborg för att köpa en matstol till Wilma, hon skiner verkligen upp när hon får sitta i den o vara med oss:) Ja, de var lite om gårdagen. Idag så har jag bara varit hemma medans Roland har varit i väg lite o fixat o även försökt att få en framvagnsinställning på våran bil men de verkar helt omöjligt om jag ska vara ärlig:( Verkar som att INGEN har läst att de skulle komma snö igår..så nu har ju varenda verkastad fullt upp i flera veckor framöver..suck på dom.
Nu så håller jag på att sortera Wilmas kläder o lägger ner dom hon kan ha i sin byrå så att de blir ordning på de någongång=) Känner mig alltmänt seg men de är ju inte så konstigt när vi gick upp klockan 4 igår :P får se fram emot sängen senare o jag/vi lär sova hur gott som helst.
Förresten så fick jag ett brev hem idag om Wilmas röntgenbilder o de var ingenting utan allt såg helt normalt ut=) *lättnade suck* Har gömt att nämna att även jag fick ett brev för ett tag sen om cellprover som jag gjorde o gud så nervös jag var när jag öppnade de men de var inget att vara nervös över utan allt såg helt normalt ut där med...Sköööööönt! Så nu lever vi livet igen:P hehe (gjorde jag ju innan med iofs)
Ska jag forsätta med mitt o sen kanske ta mig ett bad som älsklingen rekommenderade=)
//Emma<3 - Happy-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: