Mamma till Wilma

Kommer snön snart?

Kategori: Allmänt

Det är en fråga som man kan ställa sig, har varit väldigt kallt dom senaste dagarna lr jag dom dagarna jag vet att de har varit kall iaf:P Hoppas att snön snart kommer så att de kan bli lite varmare än va de är just nu. Älskar snön även fast att de kan vara väldigt kallt o jävligt men så är de ju när de är vinter vad mer kan man begära då? ska bli spännande o se hur vi ska ta oss fram med barnvagnen men de ska nog inte vara några större problem, de är ju typ en terrängvagn :)
Ska även införskaffa en åkpåse med fårull i så att snuttan har de riktigt varmt o gott i vinter=)
På torsdag så ska vi åka o besöka:
Perfekt att shoppa loss lite innan julen står för dörren o alla miljoner julklappar som ska införskaffas men jag vet iaf en som kommer få massvis med julklappar..JAG!!! hehe nä, de kommer våran fantastiska dotter att få..<3 Iaf från mamma o pappa. Ska bli skönt att få komma bort lite, åker nog redan på onsdag så att vi övernattar hos min svärmor i Halmstad så att vi slipper gå upp i ottan för att komma iväg..Gott med sovmorgon :P Nä, de kanske är dags att gå ner i källaren lite o försöka att hitta våran andra fjärrkontroll till tven i sovrummet bland över 50 bananlådor:S Lyckat!!!
//Ha en fortsatt trevlig vecka om jag inte kikar in här o skriver lite innan vi åker lr när vi har kommit hem ifrån Gekås=)
//Emma<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: