Mamma till Wilma

Lite av varje!

Kategori: Allmänt

Vad har hänt de senaste? Jo, i lördags (2okt) så var de öppet hus på Sötåsen så då åkte vi dit o träffade massvis med folk o pratade med lärarna igen och jag kände verkligen att jag längtade tillbaka när jag gick där o kollade på allt som man själv hade gjort under tiden som vi gick där. Tiden går så fort.. slutade 06 o kan knappt tro att de har gått så lång tid redan. Men men någon gång så är de ju dags att gå vidare=) hehe
I söndags (3okt) så hade vi dop för Wilma i Nicolai kyrkan här i Lidköping och de var hur fint dop som helst.. Våran prinsessa klarade sig hur fint som helst o kan ni tänka er JAG läste i kyrkan bland hur många människor som helst, trodde aldrig att jag skulle göra de men de gick hur bra som helst fast att benen skakade som bara den. Alla klara de sig så bra i kyrkan.. Dagen blev hur lyckad som helst o speciellt att pappa var närvarande och stöttade mig. När allt var slut o jag stod o pratade med lite folk så kommer de fram en äldre kvinna o hennes dotter o man och kramar om mig och jag blev hur förvånad som helst..sen så säger hon att hon har varit min dagmamma hur ofta händer de att vi är i samma kyrka just den dagen? Dom var tydligen där för gudstjänsten men sen när dom fick höra mitt namn så stannade dom kvar o då när vi kom in så hade Inger sagt de att men herregud de är ju Emma:) Snacka om att jag blev helt paff av att se dom där, tårarna började att komma, har ju inte sett dom på gud jag vet inte när sist. Mottagningen efteråt gick som smeck, alla blev nöjda (tror ja) och massa presenter fick Wilma=) Känns superskönt att äntligen ha de fixat så nu kan man lägga de bakom sig o blicka framåt.
Lite bilder från dopet!
Faddrarna: Pierre & Sandra
Här blir prinsessan döpt
Familjen Andersson/Holmgren=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: