Mamma till Wilma

Överraskning

Kategori: Allmänt

Fick oss en supertrevlig överraskning i förmiddags när en gammal vän kom på besök :) Var nog över 1½ år sen vi sågs sist:( Synd att de ska behöva gå så lång tid innan man ses men de är alltid lika roligt att ses efter så lång tid. Även om hon bor långt bort så får man ta tillfällen när hon är här o hälsar på=) Funderar på att ta en tripp till sommaren dit o hälsa på henne o hennes pojkvän. Liten minisemeter:P Vi har suttit o pratat om precis allt o de kändes inte alls som att de var ett år sen utan de var som att vi sågs igår helt underbart att ha såna vänner runt omkring sig. Hon följde även med på en lite promenad medans älsklingen städade..Duktiga han :) Så att vi fick lite ensamtid o bara umgås o ha de allmänt trevligt.. Var ute en bra stund så Wilma hann o somna i vagnen (som vanligt) hehe Men de blev ganska så kallt efter ett tag o bara stå o prata innan hon skulle åka iväg så jag har frusigt typ hela eftermiddagen/kvällen så de ska bli gott att få lägga sig i sängen sedan. Just nu så sitter de 2 grabbar här vid sina datorer o försöker att lana men de går tydligen inte så bra som dom vill:P hihi
Har förresten hittat min födelsedagspresent/Julklapp:) Vill sååå gärna ha denna dator, så får jag den inte i födelsedagpresent/julklapp så får jag väl spara ihop till den för jag SKA ha den så är de bara :) men men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge har jag fått lära mig så:)
Kom på en sak till som hände för ett par dagar sedan.. Våran prinsessa har börjat att flytta saker mellan händerna ifos så är de bara nappen än så länge men de är ju alltid en liten början:) Blev så stolt när jag fick se de. Ska se om jag kan få tillgång till älsklingens dator en sväng innan jag intar sängen:)
//Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: