Mamma till Wilma

Sjukhus/Föräldraträff

Kategori: Allmänt

Imorse så var de dags för Wilma att bli röntgad pga av sina höfter, hon åkte dit med sin pappa medans jag var hemma o kurerade mig till senare. Dom fick inga svar efter röntgen för deras datasystem hade tydligen kraschat 10 minuter efter att Wilma hade tagit sina bilder.  Så dom skulle ringa till oss om de var nått med höfterna så vi får väl vänta o se helt enkelt. 14.15 så var de dags att ha en träff med våran Föräldragrupp=) Temat idag var mat och sen satt vi o pratade om hur våra barn var o hur gott dom sover om nätterna osv, satt i 3 timmar inne på BVC o pratade, hade hur mycket som helst att prata om o de var riktigt skönt att få prata med människor som sitter i samma båt som vad vi gör.. o inte bara att vi har barn i samma åldrar utan mycket annat som vi har gemensamt. Glädjer mig så mycket att vi kan prata så öppet om saker o ting! Äntligen så har man fått bekräftelse om vissa saker som stämmer ganska så jävla bra. Massa saker ska vi göra tillsammans o de ska bli sååå himla kul, bara längtar nu:)
Att få människor kan få en att må så himla bra de är ofattbart plus dom 2 människorna som jag har i mitt liv dagligen<3
Känner att de är slut på all negativitet o bara se framåt med positiva steg (självklart kommer man ha dåliga dagar men vem har inte de)
Imorgon så är de torsdag (vart har veckan tagit vägen) och då ska jag(vi) ut o gå igen..ska börja att ta hand om mig som jag gjorde förr i tiden så att min rygg kan bli bra igen håller tummarna för de.
Nu blir de Hell´s Kitchen för mig medans älsklingen har valt att sitta inne i datarummet med Wilma i famnen för att få henne att sova för natten..sen blir de KANSKE ett varmt bad o bara koppla av o njuta av resten av kvällen :)
Såhär kan man oxå sova om man är trött på allt^^Busfia<3
Ha de gott//Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: