Mamma till Wilma

Solens vackra dag.

Kategori: Allmänt

Jaha, en ny dag har börjat o jag är fortfarande jävligt förkyld, önskar att det kunde vara över nu så att man är pigg o alert på de man ska på imorgon, då behöver jag verkligen all energi kan jag få. Ska försöka att kurera mig så bra de går idag, mår lite bättre än va jag gjorde igår då var jag typ helt borta o helt slut:S Älsklingen har oxå varit förkyld men hans var på väg bort för ett par dagar sen men nu så har han kanske fått tillbaka de bara för att både Wilma & jag är förkylda :( Kommer att gå runt här och hoppa emellan oss men Wilma mådde mycket bättre igår hon var inte alls så förkyld som hon var i söndags för då var de hemskt att se henne när hon var så förkyld o de var första gången som hon var sjuk, men de klarade vi oss igenom med lite hjälp av alvedon=)
Åhh, vad jag har ett behov av att gå ut då.. men de får jag inte för älsklingen o de kan jag väl hålla med om för de ska tydligen vara ganska så kallt ute o då stannar jag hellre inne o blir frisk än att jag ska gå ut o bli ännu sjukare men men vi får se om jag känner mig lite bättre framåt eftermiddagen kvällen så kanske jag går ut en sväng men då ska jag ha på mig varma kläder o min underbara sjal lr halsduk lr vad man ska kalla den:P
Nä, nu så ska de bli frukost här för mig o kolla vidare på våra bästa år=)
//Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: