Mamma till Wilma

Bättre

Kategori: Allmänt

Mår betydligt bättre idag, har inte lika ont i halsen idag när jag sväljer o tack o lov för de är hemskt att ha så ont i halsen så att de knappt går att svälja. Mina frysningar har avtagit så febern har nog försvunnit idag med.. Så vi ska snart bege oss iväg till Skara o en sväng till Coop för att vi ska komma ut lite o inte sitta hemma o uggla hela tiden:P hehe. Så nu hoppas jag att jag håller mig frisk o att älsklingen slipper att få allt de som jag hade... lr har visst jag har förkylningen kvar men den kommer mest på nätterna:( så att vi kan åka till svärmor på fredag.. Hon hade köpt lite kläder till våran prinsessa så vi får åka dit o hämta dom o så att dom även får se lilla Wilma igen:)

Nu ska jag göra mig i ordning men de kanske kommer ett inlägg senare..:P Bye bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: