Mamma till Wilma

Börjar om från början:(

Kategori: Allmänt

Trodde att jag hade blivit bättre men där fick jag mig en känga för de! Inatt så har halsen varit förjävlig har säkert fått sova så sett men varje gång som jag skulle svälja så gjorde de sjukt ont:/ Åh, jag tror att feberna har varit här o vänt idag med... jaja, skitsamma kan ju inte bli bra med en gång kanske..! Dagen har vi spenderat med att kollat på några filmer, en film som heter SALT som har biopremiär på fredag & vi har den med SVENSK TEXT=) (tack brorsan) Sen kollade vi på TAKEN också en riktigt bra film enligt mig. Sevärda båda 2.
Wilma har sovit bort dagen idag helt o hållet.. Hon har varit vaken 2 ggr på hela dagen o även sovit 2 lååånga stunder... lr jag hon är inne på sin andra vilopaus.. hehe. Har haft funderingar på att väcka henne men vi låter henne sova för de kommer att bli en lång dag för henne imorgon så. Kanske så vaknar hon snart så att jag får gosa lite mer med henne innan det är dags för kvällsmålet. Måste även försöka att ta mig in i duschen snart för de lär jag aldrig orka med imorgon bitti lr förmiddag.

Nä, nu får ja la gå o se om de blir någon mat här idag lr om vi skippar de.. !!

//Emma<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: