Mamma till Wilma

=)

Kategori: Allmänt

Såg att de hade råkat komma upp två nästan likadana inlägg här..men de var bara för att jag trodde att de andra inte hade publicerats men men sånt kan hända allt:P
När ska skiten ta slut?? För de första så går folk bakom ryggen på en o sen så får man höra att vi gör fel??? Men hallå de är fortfarande VÅRAT liv och våra beslut så jag vore väldigt tacksam om vi fick sköta de som vi vill, men duger de inte så är de bara att dra...! Blir så trött på att höra på skiten titt som tätt..
VARFÖR SKA DE VARA SÅ SVRÅT ATT ACCEPTERA VÅRA BESLUT!!!!!
//Emma<3

Kommentarer

  • lucke säger:

    Hejsan, göra idag? :P

    2010-09-14 | 15:02:33
    Bloggadress: http://modegrabben.blogg.se/
  • evelina säger:

    på min blogg försöker jag få ihop en superbra spotifylista med bra partymusik. Läs mer på bloggen, klicka på bilden och fyll min lista med bra partymusik! Tack på förhand :)

    2010-09-14 | 15:46:31
    Bloggadress: http://cajsalisaevelina.blogg.se/
  • Emma säger:

    Vad är det som har hänt?? :O

    2010-09-15 | 19:50:31

Kommentera inlägget här: