Mamma till Wilma

??

Kategori: Allmänt

Kommer allt att hinna ordna sig tills den 3e? Har skickat ut en massvis med inbjudningar men har knappt inte fått några svar än..iofs så har dom till den 25e på sig men hallå... de är ju snart! Känner paniken kommer krypandes i mig o jag undrar hur jag ska hinna med allt o få i ordning.. vart ska vi vara?? Här hemma lr i en lokal, ska ringa i nästa vecka till dom som håller i lokalen här i Drömstan men tänk om den är uppbokad just den dagen, vart tar vi vägen då?? :O Och jag har inte hört ett knyst om dopklänningen som min brors sambo skulle fixa:S Lite smått nervös nu ja! Men men alla har väl inte lika bråttom med allt som jag har tydligen.. hehe
Gud, denna vecka har verkligen varit slö...men de är rätt så gott när de har varit så med. Nästa vecka så ska jag träffa Emma en sväng på måndag, vi ska ut på stan o leta/köpa kläder till dopet:) Jag har redan hitta de jag ska ha på mig men de har inte Emma gjort så vi får väl se vad hon hittar för spännande=) Sen så ska vi iväg & träffa prästen på onsdag, planera lite inför dopet!
Nej, nu ska jag forsätta att blega runt på nätet o se om jag hittar något roligt! Ha en fin kväll=)
//Emma<3

Kommentarer

  • Emma säger:

    Det ordnar sig ska du se :) Folk brukar ju ALLTID vara ute i sista minuten!

    Ja, får se vad man hittar, vill ju ha någonting som man kan ha flera gånger och inte bara 1 gång.. Men men, får se vad man finner :)

    2010-09-19 | 01:05:56

Kommentera inlägget här: