Mamma till Wilma

Handling

Kategori: Allmänt

Blev handling lite inför dopet idag, känns skönt att ha de mesta till de gjort, så nu är de bara att vi ska hämta dopklänningen nästa vecka hos min bror. Var en sväng på Coop i skara oxå, efter de så fick de bli donken och där så kom även min syster (Patricia) och hennes son så då pratade vi en stund med dom, sedan åkte vi hem och jag gick o la mig en stund för att vila.. Fick inte vila så länge för efter en halvtimme lr timme så fick jag ett telefonsamtal så då gick jag upp för klockan var redan halv 7:O
Har kollat på Idol som alla dom andra kvällarna och mina favoriter gick vidare allihopa tack o lov!
Sitter i vårat vardagsrum just nu helt själv, Wilma har gått o lagt sig för natten och älsklingen är hos min bror o hjälper dom att fylla flyttlastbilen tills imorgon.
Sitter även o kollar på denna film:
Funderar allvarligt på att gå o lägga mig men jag tror nog att jag väntar på tills älsklingen kommer hem<3
P.S Hoppas att ni har haft en bra början på helgen!
//Emma<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: