Mamma till Wilma

2011-04-16

Kategori: Allmänt

Dagen började vid halv 10 här hemma, Wilma gav mig en hel timme mer sömn innan hon ville gå upp så att göra morgon vid halv 10 blev ju hur bra som helst. Vi har busat o lekt hela dagen typ. Även hunnit med att se på två filmer som gick på teven idag: Eva & Adam Fyra födelsedagar och ett fiasko, 10 orsaker att hata dig.
Sen blev de en tripp till affären oå eftermiddagen o när vi kommer ner i källaren o ska öppna ytterdörren så gick den inte att låsa upp :O Blev rätt så förbannad för jag stod där nere i minst fem minuter utan att skiten öppnade men sen fick jag äntligen upp dörren efter mycket om o men. När vi kom hem så satte vi oss i vardagsrummet o lekte lite till. Wilma var så trött så hon ville helst gå o lägga sig vid 6 tiden redan men jag fick henne till att gå o lägga sig vid halv 7 istället för då somnade hon i min famn så jag ville inte plåga henne mer utan gick o bytte blöja på henne o tog på henne pyjamasen o sen blev de natti natti :) Sen vaknade hon igen vid 8 tiden för att hon ville ha mat så då var de bara att palla sig ut i köket o fixa i ordning de till min prinsessa:) Har hört henne nu en stund efter så hon har kanske inte riktigt ätit upp lr så var hon bara lite hungrig får se om hon somnar om igen lr så.
Älsklingen har varit borta nu sen igår eftermiddag o saknaden är stor såklart. Men rätt så skönt att få lite egen tid för sig själv när Wilma har lagt sig med. Önskar bara att de kunde bli måndag eftermiddag så att älsk kommer hem igen<3
//Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: