Mamma till Wilma

Huvudvärk deluxe

Kategori: Allmänt

Sitter här med världens huvudvärk o har precis tagit mig en klunkt med cola hoppas att skiten försvinner snart, har varit och mött Roland o Wilma på ica efter att dom hade varit o lämnat lite saker till Lars, så nu sitter vi och är sociala i vardagsrummet allihop för att Roland ska hjälpa Lars att formatera om hans dator nu. Wilma springer runt i sin gåstol o kör på allt o alla, livsfarligt att vara i närheten när hon sitter i den:D Men supergulligt att se när hon traskar i den som en liten stolt tupp.
Ja, tänkte skriva lite om hur de har gått med dom tabletterna jag fick av min läkare för en vecka sen men de finns inte så mkt att säga tyvärr, har inte fått ner dom överhuvudtaget:( Spyr upp dom så fort jag försöker..så nu ringde min läkare o hon ska skriva ut dom i tablettform istället så jag hoppas innerligt att jag får ner dom nu annars så vet ja inte vad jag gör.
Nä, om man skulle fundera på vad man ska äta idag o även ge Wilma lite mer mat. Tjingleing så länge:)
/Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: