Mamma till Wilma

Matvägrar

Kategori: Allmänt

Dagen har varit ganska så bra faktiskt, gick till mammagruppen som vanligt o de var riktigt skönt att komma iväg, sen så gick vi hem o skulle försök att få i Wilma lite middag men de gick fan inte, hon äter inte burkmat o hon äter inte vanlig mat heller..:S Fattar inte hur vi ska göra för att hon ska få i sig middag?!?! Får typ panik när hon inte äter..Iof så äter hon ju gröt, välling o yogurt..Men herregud de kan hon ju inte enbart leva på?? Har prövat alla knep men de funkar inte.. Paniken bara kryper i mig när jag sitter med henne o ska försöka få i henne maten, antingen så spottar hon ut maten lr så gör hon så att hon typ kvälver o får upp maten, e ju fan hemskt att lyssna på o sen så vill hon inte ha mer mat! Skitjobbigt är de men man får väl utgå ifrån att situationen är som den är..Ska ju till BVC imorgon så vi får se vad dom har att säga angående detta ämne.
Kvällen har varit lugnt, jag somnade typ en stund efter att Roland hade åkt o var lika trött när klockan blev 9 men de var ju bara att gå upp o se En unge i minuten o även se till så att jag höll mig vaken.. tills jag ska gå o lägga mig nu efter BB...! Superskönt att Vanessa fick lämna fy fan vad hon ställer till bråk o inget är hennes fel.. Hatar såna människor.
//Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: