Mamma till Wilma

Skilda Världar

Kategori: Allmänt

har dagen gått åt att kolla på typ! Har inte funnit något att göra, lr rättare sagt jag har inte haft energin för den e bortblåst. Får väl se när den har lust att infinna sig igen. Wilma sitter i sin gåstol o har kommit på hur man drar ut lådorna ur våran garderob i sovrummet så nu sitter hon o plockar ur massvis med kläder ur lådorna...Kul...:) Tänk vad lite som roar dom små. Snart e de läggdags för henne o då ska jag städa undan lite i köket hade ja tänkt o umgås med våran skadade kisse, hon har slutat med medicinen nu o hon stödjer på benet redan, trodde att de skulle ta längre tid men tydligen inte, ska bli skönt när hon får komma ut till dom andra igen. Men de e ju bara 2 veckor kvar=) Var ju på arbetsförmedligen i tisdags o de var ju verkligen upplyftande lr inte, fy fan va jag hatar min handläggare på Försäkringskassan... Om dom någonsin kunde sätta sig in i ens situation så skulle man kanske slippa alla jävla dumma frågor dom har att komma med.. STÖRD!!! Usch, gillar verkligen inte honom. Dom tror att jag ska kunna ut o jobba HELTID...Lycka till säger ja då! ÄVen fast att de var många år sen som jag gick in i väggen, men jag kämpar ju för fan varje dag med skiten..Önskar verkligen innerligt att jag kunde må som jag mådde förr men de har jag redan insett att de kommer jag aldrig att göra. Vi får se vad min läkare tycker om saken o vad jag e kababel (stavning?) till. Frågade även om jag inte kunde få återvända till AnnaV som jag var när jag flyttade hit men då säger min handläggare på Ams att jag e för BRA för att gå där :O Öh, okej! Men vad ska jag göra då de kanske e dom enda timmarna som jag klarar av att ha någon "aktivitet" Jaja, vi får se hur allt slutar i mitten av April.
Nu ska jag se om dottern här vill sova om en stund, riktigt trött e hon igen.. (sovit hela dagen typ)
//Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: