Mamma till Wilma

Söndag

Kategori: Allmänt

Veckofinal i BB ikväll, undra vem som åker ut? Vanessa, Rodney & Patrik är nominerade så vi får väl se vem de blir som svenska folket vill ha bort. Ska iaf försöka att se de om jag inte har somnat innan :( Riktigt trött idag. Men men får försöka att hålla mig sysselsatt så funkar de nog. Dagen har varit trist, skulle gå ut men orken fanns inte riktigt så de får vi ta imorgon när vi ändå ska till mammagruppen, känner inte för att gå dit egentligen men men får la stå ut o se glad ut helt enkelt. Imorgon så ska förresten Förskolan ringa mig för att prata om Wilmas plats..:) Ska bli spännande o se när inskolningen börjar. Vet iaf att de blir i Maj men mer än så har ja ingen aning om. Men de känns så stort när ens barn ska börja på dagis..Undra hur man kommer att reagera den dagen man ska lämna henne där..Usch får ju ångest bara jag tänker på de.
Älskar verkligen min familj<3 Ni e det bästa som har hänt mig. Massa kärlek till er<3
//Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: