Mamma till Wilma

Tisdag

Kategori: Allmänt

Usch, dagen har inte varit trökig så men jag har varit så trött. Men de ska verkligen bli skönt att gå o lägga sig snart..lr ja efter BB iaf;) Wilma är hur sprallig som helst o för varje dag så närmar sig hennes 1 års dag. Är med blandade känslor som jag kommer att ha den dagen, fast på ett positivt sätt självklart, hon är så stor redan o tiden har gått alldeles för fort som alla småbarns föräldrar vet om. Man får verkligen ta vara på tiden som man har med dom o bara njuta för fulla muggar.
Igår så var vi ute hos min mamma och grillade lite o alla var på bra humör o mamma lyssnade verkligen på mig när vi satt ute och pratade bara hon o jag medans Roland & Wilma låg uppe i hennes sovrum o tog en tupplur :) Hur söta som helst var dom:) Första gången på väldigt länge som hon har lyssnat på vad jag har o säga o vad jag tycker om saker o ting, så vi kanske har kommit till en första punkt på våran realation. "Börja om från början".
Nä, nu ska jag ta mig lite chokladpudding med grädde o fortsätta kolla på BB.
/Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: