Mamma till Wilma

2011-08-24

Kategori: Allmänt

Lämnade Wilma på dagis i morse o när jag kom hem så låg älsklingen fortfarande o sov så jag satte mig vid datorn o kollade runt lite, fick ett meddelande ifrån Emma som undrade om jag ville med till ica o möta upp Linda & Mikiz så de gjorde ja o efter att vi hade varit på ica i över en timme så gick vi hem till Emmas mamma o satte oss o började spela Yatzy :) Vann och förlorade gjorde man hehe! Satt o drack cola o käkade chips urtidigt på förmiddagen.. kanske inte den bästa frukosten men men, efter några parti med Yatzy så ringer min mamma till mig vid halv 2 o får reda på att hon står på vårat parkeringstak :S Fick lite smått panik så jag var ju tvungen att gå ifrån Emma o dom för mamma väntade på mig.
Hon hade tydligen varit o klippt sig här i stan..de blev bra så sett men hur har hon råd till de när hon sitter i ett hus utan ström o sen är hon även skyldig mig 300 kr! Går de ihop?? Nej inte för fem öre.!
Gillar inte att hon håller på så som hon gör. Tror att jag är en jävla bankomat.
Jaja, de ska hon allt få höra den dagen jag blir irriterad på henne.
Imorgon så bär de av till Jönköping med Millan & Emma :)
Ska åka på Kick-Off med Oriflame. Skriver mer om de imorgon.
Puss

Kommentarer

  • @soclog säger:

    Okej, de låter bra. Ska allt försöka med de även om de är en viss kamp vissa dagar.

    2011-08-30 | 20:50:36
    Bloggadress: http://.soclog.se

Kommentera inlägget här: