Mamma till Wilma

Åter igen

Kategori: Allmänt

ensam, älsklingen åkte med Ferry i lastibilen imorse och han kommer nog inte hem förrens 5-6 tiden ikväll. Just nu så sitter ja o väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så att jag kan hänga upp de o slänga i mer tvätt. Känns skönt att få lite egen tid medans Wilma är på dagis =)
Igår så var vi iväg på produktproving hos Millan av Oriflame och hade de riktigt roligt o flummade totalt. Sen när vi skulle gå hem vid 8 tiden lr va nu klockan hann o bli så stod Emma & jag i hallen och Wilma hade ja precis satt i mitt knä för jag skulle ta på henne skorna o efter de så pratade ja o Emma en stund o helt plötsligt så ställer hon sig upp o går iväg!!! Min lilla tjej gick ett par steg på alldeles egen hand igår hemma hos Millan, snacka om att jag blev övergald o jag bara skrek..HON GÅR, HON GÅR!! Men tyvärr så missade Roland de men han fick ändå se de igen när jag ställde henne upp efter att hon hade satt sig ner igen:)
Nu är hon på dagis och ja ska sätta lite fart här hemma igen.
<3<3 Sötnöt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: