Mamma till Wilma

Barnmottagning & Mammagrupp

Kategori: Allmänt

I måndags så hade vi en tid hos våran barnläkare på Barnmottagningen och de blev goda resultat därifrån, hon behöver inte ha någon mer koll på Wilma utan nu blir de enbart när dom har dom vanliga kontrollerna:) Känns hur skönt som helst kan jag lova.
Sen vid 1 tiden så fick vi skjuts till mammagruppen och där fick vi träffa en del nya ansikten denna gång! Var riktigt kul faktiskt och typ hälften av dom bor i Drömstan.. haha!
Finns en del saker att berätta men tänker inte ta upp de här ännu för jag blev så arg när jag fick reda på vad de gällde så skämdes jag inte innan så gör jag de nu!
Är ju för fan oförlåtligt!
Något mer roligare dock är att Wilma går mer o mer nu o vi kunde inte vara stoltare över våran tjej<3
Du är mitt allt<3 Du lyser upp min dag med ditt goa smile=) Våran ögonsten, vi älskar dig av hela våra hjärtan<3
Nu blir de till att sova så att man orkar upp o lämna henne till dagis imorgon bitti.
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: