Mamma till Wilma

Positivt?

Kategori: Allmänt

Mitt huvud är tomt, min kropp saknar energi, allt är åt helvete. Mår inge vidare, men talar ja om de? Nej, varför ska jag göra de? De finns ju så många som mår mycket sämre än ja. Vad är de som är fel?
Känner inte ens igen mig själv :S Vart är den positiva o glada tjejen som jag var för ett par år sen? Saknar henne!
Trodde att jag kunde komma ifrån den där jävla skiten..men är den tillbaka?!?! Det hoppas ja innerligt inte men de kanske är dags att ta tag i sig själv o ge sig fan på saker.
Orkar inte ha några mer dåliga dagar då jag bara blir irriterad på allt o alla.
Vad är de som är FEL?????

Kommentarer

  • Bambi (Sandra) säger:

    gumman jag tror du behöver vara helt för dig själv en dag allså att Roland tar Wilma en hel dag så du får va för dig själv reparera dig helt enkelt om du för står va jag menar men va rädda om dig älskar och saknar dig gumman <3 kraam

    2011-08-13 | 14:10:41
    Bloggadress: http://bambilandin.blogg.se/?tmp=13140246

Kommentera inlägget här: