Mamma till Wilma

Söndag

Kategori: Allmänt

och idag kommer älsklingen hem :) Han har varit i Dalarna hela helgen o hjälpt sin farbror med hans hus där. Ifredags så gjorde inte vi så mkt.. Roland åkte vid 6 tiden på kvällen o jag satte mig o tittade på film, lördags så umgicks ja med Emma på eftermiddagen..köpte godis o såg på 2 filmer=)
Idag så har jag faktiskt fått besök av min mamma o hon var här mer än 1 timme, nästan rekord. Men skönt att Wilma har fått lite tid med mormor sin. Är nog första gången som vi inte har bråkat när hon har varit här o de kändes konstigt fast på ett bra sätt. Mamma åkte härifrån vid halv 5 på eftermiddagen o sen dess så har ja umgåtts med Wilma men fick gå o lägga henne vid 6 tiden för hon var så trött så hon visste knappt va hon gjorde. Fast hon skriker hon ifrån sitt rum så de är dags för mig att gå in o ge henne nappen.
Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: