Mamma till Wilma

Åter igen...

Kategori: Allmänt

sjuk :( Trodde att jag hade haft min förkylning men inte då.. nej, de känns som att den bara går fram o tillbaka här mellan oss...Att den aldrig vill försvinna helt. Jaja, huvudsaken är att Roland e frisk så att han kan återvända till jobbet som han har gjort idag=) Skönt med en stund för oss själv här ja o Wilma=) I helgen så har vi inte gjort så mycket.. Handlade lite i fredags o sen så har vi bara varit hemma o haft de gött! Igår så var de ju återigen dags att gå till mammagruppen och de var underbart att få komma dit o prata bort en stund o även gott för Wilma :) När vi var på väg hem så var ja ju bara tvungen att gå in på Åhléns o köpa en tshirt till prinsessan=) Sen så var de dags att gå hem för en vän väntade på mig. Var ju rätt så trött igår men de gick att hålla sig vaknen tills man skulle gå o lägga sig även om de var seeeegt. Jag e väldigt stolt över våran dotter..Iofs så är ja ju alltid de men nu så har hon sovit hela nätterna i snart 2 veckor=) Helt underbart...:) Lägger henne vid halv 8 o sen så vaknar hon ju kanske tidigare men de e ingen fara hellre de än att man ska sitta uppe hela nätterna o försöka natta henne. Börjar på att bli en stor tjej. Tiden bara springer förbi en känns de som, önskar att de fanns en pausknapp som man kunde trycka på ibland. (kanske får uppfinna en sån:P)
Jo, just de ja... min mamma hörde av sig igår, o de första hon säger är att "vad du ringer" o ja bara: "Ja, detsamma" hehe (har inte pratat med henne på över en månad) Hon var väldigt intresserad av hur mycket Roland får i lön nu nästa månad....hm, ja du mamma undra va du har i kikaren?? Är så fruktansvärt påfrestande att ha en såndan mamma som var ja har.. Ingen som vill gå ett par mil i mina skor för en dag?? Men ska jag vara ärlig, så känns de underbart att inte ha haft någon kontakt med henne överhuvudtaget..kanske låter hemskt men jag har inget annat val om jag nu vill må bra o inte ha en jävla massa skuldkänslor hängandes över mig!
Jadu, de kanske e dags att kika på vad vi ska äta för sen middag, blir ju när älsklingen har kommit hem ifrån jobbet självklart.. alla våra rutiner dom blir lagda väldigt sen nu för tiden bara för att man helst vill ha sällskap när man äter=) Men jag är så glad över att han har jobbet o han stormtrivs verkligen=)
//Emma
P.S Tänke att jag ska göra ett inlägg om våran helg i Halmstad men de får bli lite senare ikväll lr snart iaf... Hade blivit väldigt långt detta o läsa så därför tar ja de senare:) D:S

Kommentarer


Kommentera inlägget här: