Mamma till Wilma

Blandade känslor.

Kategori: Allmänt

Imorse så ville damen här hemma vakna vid 8 tiden o jag säger till R att han kan gå upp o hämta henne får till svars: Ja, snart! Efter fem minuter så ligger han fortfarande kvar o snarkar o rör inte en min, så jag tar på mig o pallar mig upp hur trött jag än var:S Hon låg inne i sitt rum o var hur glad som helst.. Satte henne i våran säng så att hon fick leka lite medans jag försökte att vakna till men jag somnade typ om lite, även om jag hörde henne hela tiden, sen så la R ner Wilma på kudden i våran säng med täcke över henne o då så hör man efter en stund att hon ligger o snarkar mig i örat :P Gullunge! Tänkte de åh, va gött då kan jag sova en stund till men de fick jag inte göra för en så hör jag att V sister inne på toa o ropar på E som inte svarar o jag blir lite smått irriterad efter typ 10 minuter för jag var ju så trött o bara ville sova..så jag gick ut i storarummet o ropade på E så att hon vaknade..hehe inte världens roligaste väckning kanske..*ler* Jaja, efter de så la jag mig i sängen igen men nu så var de ingen idé att somna om så efter ett tag så tog vi på oss o gick o åt frukost=)
Dagen har vi spenderat vid tv/datan, har inte haft lust att göra nått idag, fick världens huvudvärk förut så jag gick o la mig en stund medans R o W gick till ica.. De tog nog inte så lång stund för dom men jag stensov medans dom var borta.. tyckte att de tog så kort tid innan dom kom hem men jag var nog så trött så jag aldrig la märket till när dom kom hem^^
Nu så har älskling varit iväg o jobbat i en timme på sista visningen för idag, hoppas att de går bra för honom. Tror inte direkt att jag e vaken när han kommer hem för jag ska snart se om våran dotter vill sova så att jag med kan krypa till sängs o vila ut för imorgon e de ju ändå FREDAG!=)
Lägger in en liten söt bild på W i förra veckan=)
Mammas goding<3 Älskar dig av hela mitt hjärta<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: