Mamma till Wilma

Fredags myyyssss<3

Kategori: Allmänt

Idag när jag klev upp ur sängen så kände ja mig hur trött som helst inombords men de var typ att bita ihop o göra lite frukost till Wilma. Har känt mig rätt så knepig.. Minsta lilla har gjort mig irriterad..fattar inte varför! Annars så har vi tagit de lugnt här hemma, just nu så sitter vi o kollar på Let´s Dance...La även Wilma vid sjutiden men hon sov bara tills 9 o sen så ville hon komma upp...Hon har fått för sig att hon måste komma upp en gång till innan hon somnar för natten=) Sötnöt. Rätt så mysigt att hon gör de för då får man lite extra tid med henne såhär på kvällskviksten men visst så önskar man ibland att hon bara kan somna så att man själv får gå o lägga sig. Är hungrig så jag funderar på att ta mig en panpizza innan läggdags :P
Varför ska veckan o helgen gå så fort..iofs så har bara helgen börjat men den går ändå fort o när man minst annar de så är de Måndag igen=) Kanske e konstigt men nu får tiden så längtar jag till måndag pga att de är då som jag o Wilma är på mammagruppen i 3 timmar o har de allmänt roligt! Hur gött som helst att komma hemifrån o bara få tid men henne<3 Vet inte va jag skulle ta mig till om jag inte hade henne.. Hon lyser upp hela min dag så fort man får se hennes skratt o när glimten i ögat kommer=) Kunde inte vara bättre.
De var allt för mig idag...Ska sätta mig o sängen o busa med dottern<3
//Emma - En bättre människa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: