Mamma till Wilma

Inte förvånad...

Kategori: Allmänt

att min kära mor inte kom idag, fast att jag trodde verkligen de. Inte ens för Wilmas skull kan hon komma, vilken jävla mormor hon e då!! Världsbäst NOT!! Visst Wilma kanske inte märker av de så mycket men ändå hon vill ju säkert lära känna sin mormor som alla andra barn. Såhär har hon hållit på i flera år nu så jag borde ju vara van men blir man någonsin de? Självklart så märker ju Wilma att de är någonting som inte är bra, vad ska jag säga till henne när hon blir större?? Din mormor la inte en sekund på att lära känna dig utan de var vi som var tvingade att åka till henne om du skulle få träffa henne.. Låter ju helt sjukt att man ens ska behöva förklara en sådan sak. Allt hon lovade när jag var gravid då?? E de bortblåst? Vi skulle tröttna på att ha henne här så ofta skulle hon besöka oss.. tjena..Hon har inte ens varit här o besök Wilma sen den 3 oktober förra året då Wilma döptes! Är DE normalt??
//Emma
Kanske borde visa henne vad jag skriver i denna blogg så kanske hon fattar att de e allvar nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: